2015-12-04

Fredag!

Tre av de totalt sex vinnarna är framlottade och jag ska se till att få ut de resterande under helgen. 

De som inte vann goodiebag nr 1 men vill ge någon ni tycker om en Wigglekart i julklapp får här en rabattkod:

JUL15

ger 250 kr rabatt på valfri Wigglekart eller springcykel.



Om du inte vann halsbandet från Ko-Ko-No så har de en julkalender på sin Facebooksida där du har en ny chans till vinst varje dag. 

Annars så går dagarna. Tjejmiddagen blev lyckad och jag känner mig lyckligt lottad över att ha så många fina vänner, både i verkligheten (lokalt) och i resten av landet (cyber). Tack så mycket!

På måndag har vi decembers första födelsedag, nästa måndag kommer den andra och måndagen efter det fyller den sista år. Och så jul på det.

Det blir fortsatt lugnt på bloggfronten åtminstone resten av året men jag hoppas att jag får ny lust och energi framöver.

Tack för att ni hänger kvar. 
- vs -

2 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!